לשיחת יעוץ   077-9978924
הקמת חברה ברומניה

טיפול בהקמת חברה ברומניה

הקמת חברה ברומניה
החל משנת 2007, רומניה חברה באיחוד האירופי, ועוד בטרם, החלו להקים ישראלים רבים חברות ועסקים שונים ברומניה. מדובר בין השאר על משקיעי ויזמי נדל"ן, עסקים מסחריים, חברות תקשורת, איכות הסביבה, תיירות, בנייה ועוד. לצורך הפעילות הזו חייבים היזמים השונים להקים חברה ברומניה. כאשר מדובר ביזמי נדל"ן, הקמת חברה רומנית, היא האפשרות היחידה שלהם לרכוש קרקעות ושטחי אדמה, אשר על פי החוק במדינה זו חייבים להיות בבעלות תושבים רומנים. בעניין זה חשוב לציין כי בשנת 2015, חל שינוי בחוק, המעניק גם לאזרחי האיחוד האירופי, זכות לרכישת קרקע חקלאית ברומניה. סייג זה   אינו חל כאמור, לגבי היזמים הישראלים.

נוטריון להקמת חברה ברומניה

כדי להקים חברה ברומניה, מומלץ לשכור את שירותיו של נוטריון הבקיא בהליכי הקמת ורישום החברה ברומניה, ויכול להבטיח את הצלחת התהליך. מדובר על הגשת מסמכים כתובים ברומנית, הצהרות ותצהירים של מבקשי הבקשה עם חותמת אפוסטיל.  בקיאות בחוקי המיסוי ורישום החברות ברומניה, פתיחת חשבון בנק, תשלום אגרות ועוד. איתור רואה חשבון רומני לצורך הגשת הדוחות והדיווחים השוטפים. רישום כתובת החברה ועוד. את כל הפעולות הללו, תוכלו לקבל במרכז לשירותים נוטריונים של עו"ד אמנון מרכוס. המרכז בקיא בהגשת בקשות וזירוז הליכים להקמת חברות ברומניה, ולרישום תקין ואכיפת החוקים הדרושים.

תכנון מס לחברות ברומניה

חברות ברומניה, מחייב הבנה והכרה מדויקת של הדין הרומני, ואופי פעילות והכנסות החברה הרלבנטית, כך שתכנון וחיוב המס יהיה אופטימלי. אין צורך להרחיב בעניין מחשיבות החיוב במס, אשר במקרים רבים יש בו בכדי ללמד על כדאיות כלכלית כללית של החברה הרלבנטית. המרכז לשירותים נוטריוניים, מעסיק מומחים רומניים, אשר ביכולתם ליתן פתרונות אלה לחברות הפעילות ברומניה. להבדיל מדיני החברות בישראל, ברומניה בכל חברה מכהן אדמיניסטרטור, תפקיד המקביל למנכ"ל חברה. במסגרת תפקידו הוא אחראי על ניהולה התקין, הגשת דוחותיה הכספיים במועד ועוד.

הנוטריון להקמת חברה ברומניה

  • בחירת שם לחברה, ושריונו אצל רשם החברות הרומני.
  • רישום כתובת לחברה. בהיעדר כתובת רשומה לא ניתן להקים חברה.
  • טיפול בהקמת חברה בערבון מוגבל, הפקדת הון עצמי ועוד.
  • הכנת הצהרות ותצהירים בשפה הרומנית, חתומים בחותמת אפוסטיל.
  • פתיחת חשבון בנק, הפקדת הון עצמי ותשלום אגרות.
  • רישום החברה אצל רשם החברות ברומניה.
  • הכנת מסמכי ההתאגדות, תצהירים של בעלי המניות, והצהרות נוספות.
קרא עוד: הסכם קדם נישואיןצוואה נוטריונית
אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

נגישות