לשיחת יעוץ   077-9978924
הנפקת תעודות לידה רומניות

טיפול בהנפקת תעודות לידה רומניות

הנפקת תעודות לידה רומניות
תעודות לידה רומניות, דרושות לכל מי שמבקש להוציא אזרחות רומנית, וצריך להוכיח שהוא צאצא של משפחה מרומניה. לפני השגת תעודות הלידה, יש להשיג את מסמכי הוכחת הלידה, ורק אחר כך לבקש את התעודה. חשוב מאוד לדייק בפרטים אודות הלידה. שמות ההורים ושם משפחתם ושם היילוד כפי שנרשמו בעת רישום הלידה. רק התאמה של כל נתוני הלידה, תוביל לאיתור המסמך הנכון של תעודת הלידה. במקרים רבים מדובר על לידות שהתקיימו לפני שנים רבות. כדי לאתר אותם, רצוי ומומלץ להיעזר בשירותי המרכז לשירותים נוטריוניים של עו"ד אמנון מרכוס, הבקיא בתהליכי רישום לידות ברומניה, חוקי המחוזות השונים ומקומם של הארכיונים. שירות זה עשוי לחסוך לזקוקים לתעודות לידה מרומניה, בירוקרטיה, זמן, סחבת ובסופו של דבר גם הוצאות כספיות גבוהות ומיותרות הכרוכות באיתור עצמאי של כל המסמכים הנ"ל.

תעודות לידה ברומניה

בעוד שבישראל תעודות הלידה מונפקות ע"י בתי החולים ומועברות אחר כך למשרד הפנים, תעודות לידה ברומניה נרשמות בבתי העיריה, בערים ובעיירות השונות. הם נשמרים בארכיונים של העיריות למשך מאה שנים, ובמהלך כל השנים הללו חל עליהם חוק הגנת הפרטיות. כאשר רוצים להשיג תעודות לידה מרומניה, לא ניתן לקבל העתק או צילום של הרישום עצמו אלא רק תעודה המבוססת על המידע הרשום הקיים.  כאשר מדובר על תעודות לידה עתיקות יותר ממאה שנה, ניתן לאתר אותן בארכיון הלאומי במחוז, המסונף ליישוב. יש לציין כי לא קיים מאגר מרכזי של רישומים, לא ברמת המחוז ולא ברמה הארצית, לכן קיים קושי לאיתור תעודות לידה בעיקר לגבי ישובים שהיו שייכים בעבר למחוז מסוים ורשומים היום תחת מחוז אחר.

חסכו לעצמכם את כל הבירוקרטיה!

אם אתם זקוקים להוצאת תעודות לידה מרומניה, רצוי שתעשו זאת באמצעות עורך דין נוטריון מומחה בתחום. יש בעיות וקשיים רבים בתהליך של הוצאת תעודת לידה רומנית, בשל התנהלות כושלת מול פקידים שאינם משתפים פעולה וקשיים באיתור המחוז הידוע בעת הלידה. רק נוטריון עם ניסיון בתחום יוכל לקצר עבורכם את התהליך, לנהל אותו עבורכם ובסופו של דבר זה גם נכון כלכלית. נוסיף כי הארכיונים השונים אינם ערוכים לביצוע מחקרים גנאלוגיים, לכן חשוב שעורך דין נוטריון יעסוק באיתור הפרטים המדויקים, שכן בלעדיהם לא תוכלו לאתר את תעודת הלידה לה אתם זקוקים. איתור תעודת לידה כאמור, הוא אחד מהשירותים להם זקוקים ישראלים, הפונים לקבלת אזרחות רומנית. ללא יכולת להוכיח קיום שורשי משפחה ברומניה, עפ"י חוק האזרחות הרומני, הם לא יכולים להגיש בקשה לאזרחות ובוודאי לא לקבל אותה. קרא עוד: הקמת חברה ברומניה | תרגום נוטריוני
אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

נגישות