לשיחת יעוץ   077-9978924
הוצאת אזרחות רומנית

טיפול בהוצאת אזרחות רומנית

הוצאת אזרחות רומנית

בשנים האחרונות רבים מן הישראלים מעוניינים בהוצאת אזרחות רומנית. זהו אחד מן השירותים, שניתן לקבל במרכז לשירותים נוטריוניים של עו"ד אמנון מרכוס. מאמר זה מספק מידע לגבי מיהם הזכאים לאזרחות רומנית, מהם המסמכים שיש לאתר ולהציג ומהם שלביה השונים של הבקשה?

ראשית דבר נאמר כי הליך של הוצאת אזרחות רומנית, חייב להיעשות באופן מקצועי, ע"י עורך דין נוטריון בעל ניסיון, הבקיא בחוקים ובתהליך כולו. הוא זה המכיר את הדרישות השונות להגשת הבקשה, מהם המסמכים הנלווים הדרושים, איך יש למלא ולהגיש את כל הטפסים וכיצד להתנהל מול גופים, רשויות ופקידים באופן הכי מקצועי ויעיל. במידה ותימצאו זכאים, תוכלו להשיג אזרחות רומנית בדרך הקצרה ביותר, תוך חיסכון של זמן וכסף. נדגיש כי התהליך כולו, כרוך בהגשת מסמכים רבים אשר צריכים להיות מתורגמים לרומנית, ללא שגיאות או טעויות במרכז לשירותים נוטריוניים, תוכלו לקבל שירות מקיף ומקצועי, הפועל ומקפיד על הגשת בקשות בהתאם לחוק הרומני.

האם אתם זכאים לאזרחות רומנית?

החוק האזרחות הרומני הוא הקובע, מי זכאי לאזרחות רומנית. על-פיו יש 3 סוגי זכאים:

  • כל מי שנולד לאדם שהוא אזרח רומני, זכאי לאזרחות ללא כל שיקול דעת. לעיתים, כאשר חלף זמן רב מהעלייה לארץ, מדובר "באזרחות רדומה" שכן אדם זה לא יופיע במאגר התושבים הרומני. לפיכך מה שדרוש לעשות הוא "להעיר" את האזרחות הזו ברשויות המתאימות ולאחר מכן להגיש בקשה לאזרחות רומנית.
  • כל מי שאומץ ע"י אזרח רומני, זכאי לאזרחות רומנית.
  • אדם הנשוי לאזרח רומני וגר ברומניה יותר מחמש שנים.
  • זכאות לאזרחות רומנית, ע"י מי שנולדו ליוצאי רומניה, אשר אזרחותם נשללה מהם. במקרה כזה, מתן האזרחות תלוי נטו בבקשה והיא חייבת להיות מוגשת באופן מקצועי, מלווה, מאומתת וחתומה כחוק.

בקשה לאזרחות רומנית- רק ע"י נוטריון מומחה בתחום!

הדרך הנכונה והיעילה, להוצאת אזרחות רומנית, היא לשכור שירותי עורך-דין נוטריון הבקיא בתחום. יש חשיבות קריטית לצירוף כל המסמכים הרלבנטיים, ללא שגיאת כתיב (אפילו לא אחת), מתורגמים לרומנית, מאומתים ע"י נוטריון וחתומים בחותמת אפוסטיל המאשרת אמיתות כל מסמך ומסמך. בנוסף, יש חשיבות לתוקפם, ואת כל הסעיפים והדרישות הללו, לגבי כל מסמך ומסמך,  מכיר ויודע לעומקם נוטריון עם ניסיון בהגשת בקשות לאזרחות רומנית.

בנוסף נציין כי עצם קבלת הבקשה לאזרחות ע"י הקונסוליה ברומניה, אינה מעידה על תקינותה,  אלא רק את קיומם של המסמכים. רק בבדיקה מעמיקה מאוחרת יותר, עוברים הפקידים על הבקשה ועל כל המסמכים. במידה ומתגלה אפילו שגיאה או חוסר אימות של מסמך אחד, הבקשה מתעכבת או נדחית כליל,כאשר תשלום האגרה איננו מוחזר.

המרכז לשירותים נוטריונים- המקום לבקשת אזרחות רומנית!

הגשת בקשה לאזרחות רומנית, דורשת לא מעט ידע, הבנה בחוקים, קשר טוב עם גופים, רשויות ופקידים ומילוי אחר כל דרישה במלואה כלשונה בחוק. נוטריון אשר כבר עוסק בזה יוכל לייעץ לכם מראש אם אתם זכאים לאזרחות רומנית, ואם יש בכלל טעם בהגשת הבקשה. מעורבותו של נוטריון בהגשת בקשה כזו, קריטית לאורך כל התהליך הדורש יישום של אמנת האפוסטיל, תקפות מסמכים, אימותם ואישורם ע"י נוטריון. רק כך תוכלו לנצל את הזכאות שלכם לאזרחות רומנית, באופן הכי מקצועי, קצר וחסכוני.

נדגיש כי עלות שכירת שירותיו של עורך דין נוטריון להגשת בקשה לאזרחות רומנית, כלכלית יותר מביצוע התהליך באופן עצמאי.

אנו במרכז לשירותים נוטריוניים, מעסיקים מומחים ברומניה, אשר מתמחים בדיוק בעניין זה

אולי יעניין אותך גם: הקמת חברה ברומניה | חותמת אפוסטיל

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

נגישות