לשיחת יעוץ   077-9978924

אימות חתימה בשם יחיד

אימות חתימה הוא הליך משפטי אשר מתבצע בנוכחות נוטריון. הנוטריון, הוא המאשר את חתימת הנוגעים בדבר על גבי מסמכים מוסדיים או רשמיים, מסמכים, אשר ללא אותו אימות החתימה הרשמי על ידי הנוטריון, יהיו חסרי תוקף משפטי.



אימות חתימה בשם יחיד הוא אחד ממספר סוגי אימות החתימה הקיימים כיום, וכפי הנראה, גם הנפוץ ביותר בשימוש כיום, מאחר ובניגוד לסוגי אימות החתימה האחרים (אימות חתימה בשם חברה ואימות חתימה ע"י ייפוי כוח או אפוטרופוס), כיום, אין כמעט אדם שלא נזקק לשירות אימות חתימה בשם יחיד מידי פעם, במיוחד בחלוף השנים כשהאדם נדרש לאמת את חתימתו על מסמכים רשמיים שונים.

מתי תזדקקו לאימות חתימה בשם יחיד?

קיימים מקרים, מצבים ותחומים רבים בהם יידרש אימות חתימה בשם יחיד. בין אותם מצבים בהם נדרש אימות חתימה בשם יחיד ניתן למצוא את מתן ייפוי הכוח לרכישת נכס נדל"ן, הצורך באימות הניירת הבנקאית, במסמכים הנדרשים לצורך נטילת המשכנתא ובעוד מצבים שונים בהם האדם נדרש לחתום על מסמכים לצורך התחייבויות רשמיות אחרות.

זקוקים לאימות חתימה בשם יחיד? משרד עו"ד אמנון מרכוס נמצא כאן עבורכם!

בסיום הליך החתימה, יאשר הנוטריון המוסמך לכך את זהות החותם, אמיתותה של החתימה ואת תאריך חתימת המסמך. חתימת הנוטריון על המסמך מעניקה לחתימת החותם על המסמך תוקף חוקי, המאפשר את הגשתו לגוף הדורש זאת.

אימות חתימה בשם יחיד מול נוטריון ממשרד עורך דין אמנון מרכוס יאפשר לכם להתניע קדימה תהליכים רשמיים בדרך מהירה ונוחה!

מתן ייפוי כוח מתמשך
נגישות