לשיחת יעוץ   077-9978924

חוו"ד שניה לדיירי תמ"א 38

כשיש ספק – אין ספק!

אחת האמרות הנכונות, שתופסות בכל תחום ובכל סוג שירות שאנו מקבלים. רבים מאתנו נתקלו במצבים שונים ומשונים בהם נדרשנו לקבל החלטה בנושא כזה או אחר. לא תמיד ההחלטה שנתקבלה מוצאת חן, או מתאימה לנו, ולעיתים אף מעוררת בנו ספקות לגבי האינטרסים העומדים מאחוריה והאם היא באמת אובייקטיבית. חוות דעת שנייה.

כי כשיש ספק – אין ספק. מותר, רצוי ומומלץ בכל מקרה בו מתעורר בנו הספק, לגשת למומחה נוסף/ אחר בתחום המסוים ולשמוע דעה נוספת, תשובה אחרת בעניין. רק לאחר מכן, ההחלטה הסופית שלנו תוכל להיות שלמה ומגובשת שאנו בכיוון הנכון, ללא מחשבות על "מה היה אם…."

מדוע צריך חוו"ד שנייה לדיירי תמ"א 38?

תמ"א 38 המונח שמאחוריו המוני מסמכים וניירת חוזית מול אנשי מקצוע רבים, וכל אחד מהם הוא המבין, היודע והמחליט מה טוב עבורכם, ועדיין תחושת חוסר בטחון אופפת אתכם ולא מתגבשת החלטה שלמה בנוגע להסכם עליו חתמתם ו/או מימשתם.

זה בדיוק הרגע והזמן לקבל חוו"ד שנייה לפרויקט תמ"א 38 המתגבש בבניין שלכם לפני החתימה על ההסכמים והנספחים חובה לקרוא את כל האותיות והמשפטים שבהסכם התמ"א  כדי לעמוד על כל זכויותיכם ולוודא שעורך הדין מייצגכם נאמנה אל מול היזמים.

לאחר חתימת ההסכם –  התגלה לכם כי ההיתר המופיע בתכנית הוא אינו אותו אחד שמוצג לכם? עו"ד האמור לייצג אתכם בפרויקט, נותן תשובות לא מספקות, ואף כאלו שאינן דואגות לזכויותיכם? אל תהססו ולא לרגע אחד נוסף, פנו לעו"ד חיצוני ואובייקטיבי וקבלו חוו"ד שנייה לדיירי תמ"א 38 בפרויקט שלכם, כך תוכלו להפיג חששות ו/או להעלות נקודות קריטיות שקיימות בהסכם התמ"א שלכם.

חו"ד שנייה לדיירי תמ"א 38 כי חכמת ה"בדיעבד" היא לא חכמה!

חיפוש קצר ברשת בנושא תמ"א 38 יעלה על המסך המוני פורומים של דיירים שעשו תמ"א ובהם סיפורים וחוויות שונות, חלקן טובות וחלקן הרבה פחות מכך. על מנת שלא תחוו גם אתם את אותן התלאות הכרוכות בתמ"א, אנו מזמינים אתכם לתאם פגישה עם עו"ד רן מרכוס במרכז לשירותים נוטריונים, ולקבל חוו"ד שנייה לדיירי תמ"א 38 ניסיון רב שנים ומקצועיות בלתי מתפשרת, מבטיחה לכם חוו"ד אובייקטיבית, נקייה מאינטרסים, וכזו המוודאת את תקינות התהליך כולו, תוך הקפדה על זכויותיכם לפני חתימת ההסכם ומילוי ההתחייבויות ההסכם שנחתם באופן מלא.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

תמ"א 38
נגישות