לשיחת יעוץ   077-9978924
שירותי תרגום משפטיים

מתי נצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש במקרים בהם אזרח ישראלי יוצר קשר עם גורמים בחו"ל למטרת אזרחות, רכישת נדל"ן או קבלה ללימודים. במצב זה, בעוד שלאותו אזרח יש רישום במוסדות המדינה בה הוא גר, לישראלי אין רישום כזה ולכן הוא עשוי למסור התחייבויות מבלי שיש אכיפה שהוא אכן יפרע את השטר. במידה ומדובר בנסיעה לצורך טיפול פקידותי (הוצאת אזרחות למשל) נדרש אפוסטיל שיאמת כי האדם הוא אכן האדם שמוצג בדרכון.

תרגום מסמכים לשימוש גורמים פרטיים

יתורגמו מסמכים כמו בעלות על חשבון בנק, חוזה רכישת הנדל"ן שסוכם בין הצדדים, וכל מסמך אחר שישרת את הגורם הפרטי בחו"ל ויערוב לכך שהישראלי אכן יקיים מולו את ההתחייבות. תרגום המסמכים נעשה במשרדו של נוטריון לשפת היעד במדינה המדוברת.

תרגום מסמכים לשימוש מוסדי

תרגום נוטריוני זה נעשה כאשר הישראלי מעוניין לפתוח חשבון בנק בחו"ל, להוציא אזרחות בחו"ל או ללמוד במוסד אקדמי מוסדי, שאינו פרטי (כמו אוניברסיטה של מדינה, למשל). גם תרגום זה נעשה על ידי נוטריון. מתורגמים מסמכים מזהים, מסמכי לימודים, גיליונות ציונים, תעודות תואר, מסמכים מטעם הבנק הישראלי בו נמצא החשבון שלו, ועוד.

תרגום נוטריוני לשימוש בתוך ישראל

זהו ממצא נדיר אך בהחלט קיים. כאשר נדרשת חתימה נוטריונית על מסמכים שעניינם הוא בתוך ישראל (מסמכי גירושין, הסכם ממון וכד') ואחד הצדדים אינו דובר עברית ואינו יכול לקרוא אותה, נדרש העתק מתורגם של המסמך המחייב על מנת שהצד שלא יודע עברית לא יוכל לטעון שמשום כך, הוא לא מחויב למסמך. בשונה מדוגמאות אחרות שהוצגו לעיל, בדוגמה זו לא נדרש אפוסטיל, משום שהשימוש במסמך הוא בתוך ישראל.

אפוסטיל על מסמכים מתורגמים

אפוסטיל הוא כלי שבמסגרת אמנה בינלאומית נועד לאפשר שימוש במסמך שאתם מציגים בחו"ל. מסמך שעליו יש אפוסטיל מזהה שאתם הם אכן אתם ושההתחייבויות שמסרתם אכן יקוימו. כל מסמך מתורגם שעניינו הוא שימוש בחו"ל צריך להיות עם אפוסטיל לצורך כך. לכן, כאשר נוטריון מסיים לתרגם מסמך לשימוש בחו"ל הוא ינעל אותו עם אפוסטיל על מנת שתוכלו להשתמש בו בחו"ל. צד ב' שנמצא שם יוכל לסמוך על הכתוב שם ולכם יהיה מסמך שיאפשר את השלמת התהליך בהצלחה.

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

נגישות