לשיחת יעוץ   077-9978924

ההבדל בין יפוי כוח מתמשך ליפוי כוח כללי

יפוי כוח הוא מתן סמכות לאדם מסוים לבצע פעולות בשמו של אדם אחר, ושברשומות כמו אלה של הבנק, ביטוח לאומי ומוסדות אחרים שעניינם הוא כלכלה – יהיה רשום שהאדם האחר הוא שביצע אותן. יפוי הכוח תקף גם לנושאים שאינם קשורים לכספים באופן ישיר, כמו ניהול ותפעול.

יפוי כוח מתמשך

יפוי כוח מתמשך הוא מצב בו כל ההחלטות על אדם מסוים מתקבלות ומיושמות על ידי אדם אחר. בדרך כלל, כאשר מישהו מסוים יודע שבעתיד הוא לא יוכל לקבל החלטות לבדו, הוא ממנה מישהו אחר שיקבל אותן בשמו. כל אזרח מעל גיל 18 רשאי למנות לעצמו אדם שיהיה מיופה הכוח שלו ביפוי כוח מתמשך. הדבר נעשה אצל נוטריון שחתום על יפוי כוח מתמשך על מנת לתת למהלך גושפנקא חוקית שאינה ניתנת לערעור.

יפוי כוח כללי

יפוי כוח כללי הוא יפוי כוח נקודתי בעניינים מסוימים מאד – לפיו ניתנת לאדם מסוים הסמכות לעסוק בענייניו של אדם אחר. בדרך כלל, מדובר על עניינים עסקיים והמיופה רשאי לעשות פעולה מאד נקודתית בעסק של המייפה. לדוגמה, לחתום על חוזה שנדרשת בו נוכחות פרונטלית בעת שהאחרון נמצא בחו"ל. במקרים רבים – כאשר לבן משפחה מסוים אין גישה לחשבון הבנק שלו – ניתן יפוי כוח כללי לבן משפחה אחר להעביר משם כספים. במקרים אחרים, מעניק מייפה הכוח את הסמכות למיופה מקצועי לעסוק בעניינים הנוגעים למקצוע. לדוגמה, יועץ מס או רואה חשבון שדרך משרדם ניתן לשלם מס הכנסה וביטוח לאומי במקום לעמוד בתור בדואר או במשרדים הללו.

חתימה על יפוי כוח כללי ומתמשך

החתימה נעשית במשרדו של נוטריון מוסמך או במשרד עורכי דין שמספק שירוטי נוטריון אשר מאשר את דבר יפוי הכוח וחותם עליו באמצעות שעווה. הדבר מסמיך את המיופה לבצע פעולות שהוגדרו ביפוי הכוח בשמו של המייפה. נוטריון הוא מורשה החתימה בעל הסמכות המובהקת ביותר הן בישראל והן מעבר לים. לאחר חתימתו המסמך אינו ניתן לדיון מחדש בבתי משפט ולכן היא ממש נדרשת על מנת שיפוי הכוח יהיה חד וברור, ולא יגרור עיכובים מצד פקידים במוסדות השונים. במשרדו של נוטריון ניתן לחתום על כל סוגי יפוי כוח, כללי ומתמשך.

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

הכל אודות ייפוי כח

צוואה נוטריונית

צרו עמנו קשר לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 שירותים נוספים ייפוי כוח אפוסטיל אימות חתימה אימות העתק תמ"א 38 צוואה נוטריונית לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 צוואה זו נערכת ע"י הנוטריון ונחתמת בפניו כך שאין צורך בעדים נוספים. משמעות החתימה בפני הנוטריון כמוה כחתימה בפני שופט. הצוואה נערכת אצלינו במהירות ודיסקרטיות ובה

המשך לקרוא »

ייפוי כוח מתמשך

צרו עמנו קשר לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 שירותים נוספים ייפוי כוח אפוסטיל אימות חתימה אימות העתק תמ"א 38 ייפוי כוח מתמשך לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 ייפוי כוח מתמשך הוא סוג של מסמך משפטי שמאפשר לכל אדם שגילו מעל ל- 18, להחליט ולקבוע על ידי מי וכיצד יטופלו ענייניו, היה וחלילה

המשך לקרוא »

אפוסטיל

אפוסטיל שלומית וניר ביקשו להינשא באופן אזרחי בחו"ל, כמו רבים מאזרחי המדינה שעושים זאת, אך מה ששלומית וניר לא ידעו הוא כי על מנת שנישואיהם יהיו מוכרים וחוקיים במדינה, על תעודת הנישואין שלהם חייבת להופיע חותמת אפוסטיל. רבים המקרים בהם אנו נדרשים לחתימת אפוסטיל ועל מנת לפזר מעט עננים, היינו

המשך לקרוא »
נגישות