לשיחת יעוץ   077-9978924

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הוא סוג של מסמך משפטי שמאפשר לכל אדם שגילו מעל ל- 18, להחליט ולקבוע על ידי מי וכיצד יטופלו ענייניו, היה וחלילה יהפוך לבלתי כשיר, ולא יוכל לטפל בהם בעצמו בעתיד. זאת, בתנאי שמדובר באדם אשר מבין את משמעותו, מטרותיו ותוצאותיו העתידיות של מתן ייפוי כוח מסוג זה.

למה משמש ייפוי כוח מתמשך?

בשלב בו הוא מסוגל לקבל החלטות, האדם הממנה בוחר מרצונו מי יטפל בענייניו ואיך יטופלו ענייני חייו, אם וכאשר מצבו יתדרדר לכזה בו הוא יהפוך לבלתי כשיר (כתוצאה מתאונה, ממחלות הזקנה או ממוגבלויות נפשיות ושכליות). מינויו של מיופה הכוח,  במתכונת של ייפוי כוח מתמשך, הינו לכל ענייניו של הממנה, ולחילופין יכול ויהיה מוגבל לענייניו האישיים (כולל ענייניו הרפואיים) ו/או הרכושיים ו/או לכל עניין אחר, על פי החלטתו ובחירתו של הממנה (מייפה הכוח). ייפוי כוח כזה כולל כאמור הנחיות מקדימות ומפורשות, ומצריך את חתימתם והסכמתם של מיופה/י הכוח למינויו/ם.

עורך דין אמנון מרכוס – לצידכם לאורך כל הדרך!

החשש מהעתיד מעיק על כל אחד ואחד מאיתנו. מתן ייפוי כוח מתמשך למי שאנחנו סומכים עליו ומאמינים בו, יכול להפיג מהחששות הללו.

חושבים על עריכת ייפוי כוח מתמשך?
משרד עו"ד אמנון מרכוס ינחה אתכם בתהליך!

מתן ייפוי כוח מתמשך

הכל אודות ייפוי כח מתמשך

הכל אודות ייפוי כוח מתמשך

אימות חתימה

צרו עמנו קשר לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 שירותים נוספים ייפוי כוח אפוסטיל אימות חתימה אימות העתק תמ"א 38 אימות חתימה לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 אימות

קרא עוד »
אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

נגישות