לשיחת יעוץ   077-9978924
מתן האישורים לכל סוגי המסמכים הנדרשים

הסכם קדם נישואין

מתן האישורים לכל סוגי המסמכים הנדרשים

נפגשתם….התרגשתם….הפרפרים בבטן…אתם יוצאים יחד, מכירים יותר וכמו באגדות ממש, התאהבתם. רגע לפני שאתם דוהרים יחדיו אל עבר השקיעה, יש נושא שעליו כדאי לתת את הדעת בכל הקשור לעתיד שלכם, להתכונן לקראתו במקרה שלא הכל יהיה וורוד, ולערוך הסכם קדם נישואין (טרום נישואין) בכדי לצמצם את הנזקים העלולים להיגרם לכל אחד מכם במקרה והזוגיות שלכם, תעלה על שרטון.

באילו מקרים יש לערוך הסכם קדם נישואין?

בעבר, נהוג היה לחשוב כי הסכם קדם נישואין עוסק בעיקר בכסף, ממון וחלוקתו/ אי חלוקתו, בין בני הזוג, טרם נישואיהם, או כזה שחותמים עליו אנשי העשירונים הגבוהים, המחזיקים ברכוש רב וחשבון בנק תפוח. אך לא כך הם פני הדברים כיום, הסכם קדם נישואים יכול להיערך ע"י כל אחד אשר חשוב לו להסדיר נושאים שונים בחיים הזוגיים (לאו דווקא הקשורים בכסף), או להורות על הישארותם של דברים/ מצבים, במקרה והזוגיות מסתיימת. נציין בנוסף כי, הסכם קדם נישואין יכול להיחתם גם במהלך חיי הנישואין.

אצל מי מומלץ לערוך הסכם קדם נישואין?

בטרם אתם ניגשים לגורם חיצוני, שבו יחד והעלו על הכתב את כל מה שלדעתכם חשוב כי יבוצע ו/או יישאר באופן כזה או אחר. לאחר שהכל נכתב, ועל מנת שההסכם יקבל תוקף משפטי, יש לגשת אל גורם מוסמך אשר יערוך את ההסכם ויעניק לו תוקף משפטי.

במרכז לשירותים נוטריונים, עורכים ומאשרים הסכמי קדם נישואין תוך הקפדה על הגינות והוגנות עבור שני הצדדים. כאשר תגיעו למשרדינו עם ההסכם הכתוב, יבצע הנוטריון בדיקת כשירות מנטלית ורפואית, בכדי לוודא כי אכן כל אחד מכם יודע בוודאות על מה הוא/היא חותמים. במשרד, נקרא לפניכם את ההסכם ורק לאחר שנגיע להסכמה כי הכל מובן וברור בכל הקשור למקרה בו יסתיימו הנישואין חלילה, נחתום עליו כולנו, כאשר החתימה הנוטריונית היא זו אשר סוגרת ומאשרת את תקיפותו ובעתיד, תקשה על ערעור ו/או ביטול ההסכם. חשוב לציין כי במקרה ולא יאושר הסכם קדם נישואין ע"י נוטריון, יוכל צד אחד לפנות לביהמ"ש ולטעון טענות אשר בצדן דרישה לבטל את ההסכם, ומכאן חשיבות החתימה הנוטריונית.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

קרא עוד: הסכם ממון

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

מידע נוסף אודות הסכם ממון

אימות חתימה

צרו עמנו קשר לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 שירותים נוספים ייפוי כוח אפוסטיל אימות חתימה אימות העתק תמ"א 38 אימות חתימה לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 אימות חתימהכאשר אנו מדברים על אימות חתימה ובכך טופס אימות חתימה, אין הכוונה בבדיקת זיוף משטרתית, אלא אימות במעמד החתימה עצמה – פלוני חותם באופן פיזי

המשך לקרוא »

צוואה נוטריונית

צרו עמנו קשר לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 שירותים נוספים ייפוי כוח אפוסטיל אימות חתימה אימות העתק תמ"א 38 צוואה נוטריונית לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 צוואה זו נערכת ע"י הנוטריון ונחתמת בפניו כך שאין צורך בעדים נוספים. משמעות החתימה בפני הנוטריון כמוה כחתימה בפני שופט. הצוואה נערכת אצלינו במהירות ודיסקרטיות ובה

המשך לקרוא »

ייפוי כוח

צרו עמנו קשר לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 שירותים נוספים ייפוי כוח אפוסטיל אימות חתימה אימות העתק תמ"א 38 ייפוי כוח לשיחת ייעוץ חייג: 077-9978924 ייפוי כוח נוטריוני הוא בעצם מסמך רשמי המעניק למישהו סמכות חוקית לפעול בשמו של אדם אחר. ניתן להשתמש בו במגוון מצבים, למשל כאשר אדם אינו מסוגל

המשך לקרוא »
נגישות