לשיחת יעוץ   077-9978924
המרכז לשירותים נוטריוניים

המרכז לשירותים נוטריוניים - חוסך לכם הרבה זמן וכסף!

המרכז לשירותים נוטריוניים
אנחנו חיים בעידן זו לזמן יש השפעה מכרעת ומידית. מה שהיה נכון לאתמול, כבר לא נכון למחר. שינויים מתרחשים כל הזמן. תקנות מתחלפות באחרות, מחירים משתנים. עיתוי ומהירות, הן מילות המפתח המגדירות נכונה את הזמן הזה. כל דבר שאנו נדרשים לעשות בין אם זה קבלת אישור נוטריוני או כניסה להשקעה בנדל"ן ברומניה, יכולים להיות מוכרעים בגלל המהירות בה עשויים להיות מוגשים המסמכים. בנושא של שירותים נוטריוניים, יש חשיבות גדולה מאוד למהירות של אישור מסמך או תרגום והגשתם. הם עלולים להיות ההבדל בין קבלת אזרחות לדחייתה, בין זכייה במכרז בפולין לבין הפסד. כלומר- העסקים נעשים במהירות, כולנו בתחרות ובתחרות כמו בתחרות- הזמן קובע. במרכז לשירותים נוטריוניים ניתנים שירותי נוטריון בדייקנות אך גם במהירות הרבה הנדרשת.

ואם מחר ישתנו חוקי האזרחות?

ישראלים רבים פונים למרכז לשירותים נוטריונים, כדי להגיש בקשה לאזרחות. בנושא זה נאמר, כי היום אכן צאצאי אבות של אחת ממדינות האיחוד האירופי אכן יכולים לקבל אזרחות, אבל זה קורה היום. לכן אם אתם עומדים לבקש בקשה כזו, חשוב מאוד שתעשו את זה במרכז לשירותים נוטריונים, שנותן את השירות הזה בצורה הכי אמינה, מדויקת ומהירה ולכן גם כל הבקשות המוגשות מטעמו, מתקבלות ומאושרות. עליכם להבין כי אם תגישו מסמכים שחסרה בהם חתימה, או אפילו עם שגיאת כתיב אחת, זוהי סיבה לפסילה או דחייה של הבקשה, ויהווה שיקול עתידי להענקת אזרחות בכלל. רק אם אתם מגישים בקשות דרך המרכז לשירותים נוטריונים, אתם יכולים להיות בטוחים שכולן מוגשות בהתאם לחוק, ללא כל שגיאה, כולל כל המסמכים הרצויים ולכן כולן מאושרות.

מסמכים נוטריונים מתורגמים במהירות

למרכז לשירותים נוטריונים מאגר של מתרגמים מקצועיים בכל השפות ומכל תחום, כך שכל בקשה שלכם למסמך נוטריוני תתבצע במהירות ובדייקנות, כולל שירות משלוחים לארץ ולחו"ל. כאמור לעיתים העיתוי הוא קריטי בתחום של רישום לאוניברסיטה בחו"ל, קבלת דרכון, אישור או ביטול נישואין וכו', ולכן רק שירות מהיר ומדויק יאפשר לכם לעמוד במשימות תלויות זמן. במרכז לשירותים נוטריונים של עו"ד אמנון מרכוס, צוות של עורכי דין נוטריונים מהשורה הראשונה, עם הרבה מאוד אמינות וניסיון, כולם בעלי שם ומוניטין בתחום המקצועי עליהם ניתן לסמוך בכל נושא ועניין נוטריוני. אולי יעניין אותך גם: צוואה נוטריונית | חותמת אפוסטיל
אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - נוטריון ומקרקעין

אמנון מרכוס - משרד עורכי דין נוטריון ומקרקעין. פירמת עו"ד מרכוס הוקמה בשנת 1993. בשנת 1995 הצטרף עו"ד אמנון מרכוס לפירמה כשותף. הפירמה עוסקת במרבית תחומי הדין האזרחי – מסחרי וייצגה מוסדות וגופים מסחריים גדולים.

נגישות