לשיחת יעוץ   077-9978924

אימות חתימה

אימות חתימה
כאשר אנו מדברים על אימות חתימה ובכך טופס אימות חתימה, אין הכוונה בבדיקת זיוף משטרתית, אלא אימות במעמד החתימה עצמה – פלוני חותם באופן פיזי מול הנוטריון אשר הוסמך לאימות חתימה.

טופס אימות חתימה – מהו אימות חתימה?
אימות חתימה הינו מעמד משפטי המתבצע בליווי נוטריון, המאשר חתימת נגעי דבר ועניין על גבי מסמכים רשמיים/ מוסדיים, אשר ללא אימות חתימה רשמי ע"י נוטריון, לא יהיה להם תוקף משפטי ולכן טופס אימות חתימה חשוב שיתבצע ע"י נוטריון מוסמך.

קיימים תחומים רבים בהם נדרש טופס אימות חתימה, כמו למשל בשם תאגיד, מעמד ייפוי כוח לרכישת נכס, אימות ניירת בנקאית, בשם אפוטרופוס, משכנתא והתחייבויות שונות אחרות.

טופס אימות החתימה נערך בכל שפה בנוסף לעברית, תלוי בצורך. נדגיש כי לא יתקבל אימות חתימה נוטריוני, היה והאדם (או האנשים- במקרה ומדובר בתאגיד/ חברה כלשהי) מולו, הוא זה החותם על המסמך. בסיום מעמד החתימה, מאשר הנוטריון ע"ג המסמך את אמיתות החתימה וזהות החותם, כמו גם התאריך בו נחתם. חשוב למיין כי מסמך לא יאומת ע"י נוטריון ללא זיהוי החותם באופן אישי באמצעות תעודת זהות או דרכון בלבד.

טופס אימות חתימה – כיצד מתבצע אימות חתימה?

לשם אימות חתימה במרכז לשירותים נוטריונים, תידרשו להגיע למשרדינו עם תעודה מזהה. באם תבקשו אימות חתימה ע"ג העתק או תרגום למסמך, נא הגיעו עם המסמך המקורי בשביל להתחיל תהליך של טופס אימות חתימה באופן הרצוי ביותר.

אנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום, ונלווה אתכם באופן מקצועי ביותר, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, ווידוא כי תוכן המסמך עליו אתם חותמים, או אתם בעלי עניין בו, אכן ברורים ונהירים לכם.

טופס אימות חתימה – מי מוסמך לבצע אימות חתימה?
באופן ברור וחד משמעי- רק עו"ד שהינו נוטריון מוסמך, יכול ורשאי עפ"י חוק לאמת מסמכים רשמיים/ משפטיים. הימנעו מקיצורי דרך והמלצות שונות על עורכי דין כאלו ואחרים, זכרו כי מדובר על מסמכים משפטיים. טופס אימות חתימה שאינו עפ"י החוק, עלול להפוך לעבירה פלילית.

במרכז לשירותים נוטריונים כמה עורכי דין נוטריונים, בעלי הסמכה מטעם משרד המשפטים, אשר מבצעים אימותיי חתימה בתחומים רבים ומגוונים. תוכלו לצור עמנו קשר ולתאם פגישה בה תוכלו להתרשם מהצוות והניסיון הרב ולהיות בטוחים ברמת השירות והמקצועיות הגבוהים שלנו.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

עריכת מסמך ייפוי כוח
נגישות